This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.
This content is blocked due to privacy reasons, you need to allow the use of cookies.

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

Nézze meg a gyakran ismételt kérdéseket és válaszokat, hogy többet megtudhasson.

Rendelkeznek bio minősítéssel?

Minden termékünk és eljárásunk a hollandiai SKAL Biocontrole által tanúsított bio minősítéssel rendelkezik. Ezért használjuk az NL-BIO-01 ökológiai azonosító kódot, a nyilvántartási számunk 101983. Bio tanúsítványunkat ezen oldal oldalsávján találja.

Hogyan adhatok le rendelést?

A rendeléseket e-mailben adhatja le, amit akkor tudjuk feldolgozni, ha megkaptuk a cégadatait (lehetőleg az áfa-számát is). Cégadatainak beérkezése után elküldjük Önnek a proforma számlát (PI). A fizetés beérkezése után feldolgozzuk a megrendelés, majd elküldjük Önnek a hivatalos számlát.
További információkért kérjük, tekintse meg a megrendelés menetéről szóló oldalunkat.
Rendelési oldal.

Milyen címet továbbíthatunk a szállítónknak áruátvétel céljából?

Raktárunk Ridderkerkben (Rotterdam közelében) található: Scheepmakerstraat 6,
2984 BE, Ridderkerk, Hollandia.

Mik az önök céges adatai?

NUTRIBOOST B.V.
Scheepmakerstraat 6
2984 BE Ridderkerk
The Netherlands
SKAL ID: 101983
VAT no: NL856410895B01
IBAN: NL96INGB0007855098

Milyen területeket szolgálnak ki?

Termékeinket világszerte szállítjuk

This website needs you to allow the use of cookies as described in our